Ben artık neye inanacağımı şaşırdım. Bi gidiyoruz normal bi gidiyoruz birden ileri ya da geri diyorlar. Bana da ileride dedi haftası ödüm kopuyor benimde. Karbonhidrat ve tatlıyı azalt dedi. Bazen ne yapsakta sıkıntı bence. Ben çünkü zaten baştan beri diyet yapıyorum neredeyse. Kendim hiç kilo almadım 32. Haftamdayım. Yani şunu demek istiyorum napsakta nasibi neyse o olacak. Stres yapmamaya çalışmamız gerek