birdenizanasii
Merhabalar aynı süreçten bende geçiyorum ve 14. Haftamdayım . Aslında kolay olmadı fakat azaltarak bırakma taktığını denedim. Öncelikle kilit noktalarınız bence önemli yemekten sonra mı kahve içerken mi ne yaparken en çok canınız istiyorsa o kısımlarda yarım yarım içerek başladım bunu tabii ki altıncı haftamda falan yapmaya başladım yedinci haftam da sadece kahve yanında yemek sonrası ve akşam yatarken 2-3 nefes ile devam ettim sonrasında 14. haftaya kadar sadece gece yatarken aynı nefes içimi ile devam ettim üç gündür hiç içmemeye çalışıyorum evet beni de çok zorluyor seni o yüzden çok iyi anlıyorum bunu içmeyen ya da direkt bırakabilen birisinin anlayabileceğini düşünmüyorum bunun annelikle kıyaslanması da doğru bulmuyorum çünkü bu bir bağımlılık evet evladımızı düşününce her şey çok farklı olması gerekiyor kabul ediyorum ama aşırı stres oluşturduğu durumlarda bence yavaşça bırakmak en doğrusu eğer ben direk bıraksaydım hamilelik ben de çok daha farklı bir duygu oluşturabilirdi eşimin desteğiyle bu şekilde planladık ve bu şekilde yaptık. Belki faydası olur her onu içtiğinde bebeğini aklına getir ondan özür dile zaten yavaş yavaş bırakmış oluyorsun