aslhnkrts9 yaa ne kadar hoş 🥰 yemek konusunda hassasiyeti var demek ki 😆 beni de Ptesi 3ten sonra sezaryene alacak, uzak geliyorsun pazar günü gel dedi. Arkadaşlar sana yemek yeme diyebilir, yememezlik yapma aç bırakma kendini Ptesi sabah 7ye kadar serbest dedi ☺️onu düşünmeyedebilirdi