hazalmamy Aykerny Aysel hanımın odasındaki cihaz iyi gösteriyor ben başka hastanelerde gitmiştim Aysel hanımın ekranı güzel çünkü çok önemsiyor bişey olduğumu degistiriyor makinayı hemen
Aykerny hazalmamy Yok ben merve hanımın hastasıyım çok tatlı çok memnunum ama makine çok karanlık sordum dedi ayarları yapılcaktı ama yapılmadı
irmairma hazalmamy 36+2 oldum ben bugün siz kaç haftalıksınız, sezaryen istiyorum ama 2 hafta daha Plesanta suyu idare eder dursun bakalım bakalım 39 da sezaryen yapacak sanırım.
hazalmamy irmairma bizde 35 haftalık olduk çok şükür benimde 37. Haftada dikişlerimi alicagini söyledi ne kadar durursa o kadar iyi gözüyle bakıyor Aysel hanım ondan sizide bekletiyor
Aykerny irmairma e şimdi ben aysel hanıma gitsem orda yazarsa kendi doktoruma ayıp olmaz mı gidemem o yüzden😅🤣
yildiz93 Bucada tahir özgüderin özel muayenehanesine gidiyorum 12. Haftada cinsiyetini öğrendim her ultrasonda çok net görebiliyoruz bebeğimizin bütn detaylarını. Muayene ücreti 1700 tl. 23 haftalığım en başından beri orda yapıyoruz takibimizi
Aykerny yildiz93 Yeri tam olarak nerede çok hızlı okumuşum misafir vardı özel muayenehane kısmını okumamışım
Melisssa3 Aykerny gitmenizi tavsiye ederim her kontrolümde samimiyeti içtenliği çok seviyorum doktorumu💕
yildiz93 Kendi polikliniği var buca şirinyerde çınarlı hastanesiyle çalışıyor ama muayeneleri kendi polikliniğinde yapıyor.
Aykerny yildiz93 bende şirinyerde oturuyorum tam net nerede yer olarak arasak randevu için nereyi arayabilirim
yildiz93 Aykerny şirinyer migrosun orada vakıfbank vardı onun üstünde muayenehanesi iş hanı zaten orası eczanenin yanında girişi merdivenlerden 1 kat çıkınca ilk kapı tahir beyin muayenehanesi. Google tahir özgüder yazınca iletişim numarası çıkıyor ordan arayabilirsiniz.
yildiz93 Aykerny rica ederiiim giderken meyve suyu ve çikolata yiyin bebiş hareketli olsun güzel haberlerinizi bekliyorum 🌺
Aykerny yildiz93 Sağlıklı olsun da🥲❤️ Benim kafamı kurcalayan bianda 1 hafta içinde pipi oluşması hemde upuzun ondan kafa karıştı işte pek inanasım gelmiyo gibi ama oğluş fikrine de ısındım hiç birine alışamamak kötü 🥲😅💕