Kelebegimmm canım ben özele gidiyorum 12+2 de ilk defa 4d gördük 2 tane onun resmini verdi doktor normal de baktı cinsiyet ense ölçümü falan için ikili test için kan ve idrar kültürü verdim bugün sonucu çıkmış hatta bende onları göstermeye bide tekrar cinsiyet baktırmaya gidecem inşallah 😊