selma128 goktugsema 15 teyim oyle yatiyorm felc oldum bende yarim yarim yatiyorm zaten bebek buyudukce izin vermicek 😂
Deletedmom_8793 goktugsema 2 gün önce bir doktorun paylaşımı vardı bununla ilgili sorun yok sonuçta uzun saatler öyle uyumuyorsunuz diyordu Burak doktorun adı burbebe diye paylaşımlar yapıyor
Zeyzeyy- goktugsema bende çok uyurdum yüz üstü doktor zaten ilerleyen aylarda kendin uyuyamayacaksın karnın büyüdüğü için sıkıntı yapma demişti öyle de olmuştu 🫠
Gks_01 goktugsema of bende sırt üstü normalde de yatamam hep yüzüstü yatardım . 16 haftalığım karnım çok yok ama korka korka yarım yüzüstü yatıyorum yoksa rahatımı bulamıyorum 😅
Es07 Doktorunuz yatış pozisyonu önermemiş miydi Bana sürekli yüz üstü yatma diye uyarıyor Yatılmıyor zaten de
karpuss goktugsema bende o haftadayım yüzüstü yatıyorum bir bacağımı karnıma doğru çekerek rahat ediyorum