Kızlarr bi sorum olucak. Bebeğim 3 aylık 2 gündür neredeyse hiç emmek istemiyor uykuda gece anca emerse emiyor gündüz ısrar etsemde direnç gösteriyor. Mama veriyorum onu da yemiyor ki kendi süyümü bile biberonda içmiyor. Üzülüyorum aç kalıyor diye bu durumu yaşayan oldumu bebişlerinizde ??