8.haftada çok yogun kanamam başladı benimde kese etrafında birden fazla kanama alanı vardı 12.haftaya kadar sürdü şuan 16+0haftalıgız arada kahverengi lekem geliyor progestan hap kullanıyorum 11.haftaya kadar iğnesini de vuruldum bol bol dinlenin ayaga kalmayın mümkünse .Eğer sağlıklı bir gebelikse hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle kalbini ferah tut🙏