kavalakurabiyesi ikicocukannesiii_ geçiyor geçiyor öyle bir geçiyorki ben ne ara geldim buralara oluyor ❤️
ikicocukannesiii_ kavalakurabiyesi evett öyle gerçekten benim ikinci bebiş Alla’ın izniyle farklı bir heyecan var ama 🥲 zaman geçmiyor
nazarsalcan kavalakurabiyesi benim 21 Nisan gosteriyo ama bilmiyorum oğlum gününden 10 gün önce doğmuştu sağlıkla gelsinler ne diyim
Deletedmom_8793 kavalakurabiyesi tahmin olarak 25 mart olur diyorum ben çünkü o zaman hem doktorumun ameliyat günü hemde 38+2 olacam
Mizgin2020 kavalakurabiyesi az ama benm kız kesin 40 ı devirir hic gelesi yok gibi yerini sevmiş heralde🤣🤣
isimsiz19 kavalakurabiyesi son 80 bizde heyecan dorukta hayırla sağlıkla kolaylıkla gelsin inşallah yavrum🤍🙏
gunelozturkq kavalakurabiyesi benimde son 42 ama 38-39 gibi planlı sezeryanim var her halde bendede 30 falandır