kavalakurabiyesi Kızlar uygulamaya göre 60 ama 37-38 de planlınsezeryan olacağı için son 40 falan sizde dueumlar ne ???
Es07 kavalakurabiyesi Evet azaldıkça heyecan korku endişe Başıma ne gelecek diye düşünüyorum Bir an önce doğsun istiyorum Belim çok ağrıyor benim 2 haftadır