Ben de antibiyotik kullandım. Zaten eğer idrar yolu enfeksiyonu geçirirsen, orada da ilaç kullanmak zorunda kalıyorsun.
Bu konuda doktorum “ilaç kullanımının bebeğe nasıl ve ne derece zararı olduğu bilinmiyor. Zaten o yüzden kullanılmamalı deniyor ama enfeksiyonun bebeğe bilinen çok net zararları var. Enfeksiyondan kurtulmak öncelik olmalı” demişti. Mantıklı yaniii..