Günlük içtiğim üç tane ilacım var, 3ü içinde telefonumda alarm var. Nerede olursam olayım alarm çaldığı an hatırlamış oluyorum, sizde alarm kurabilirsiniz 🤌🏻 vitamin depoları çok önemli. çok zahmetli ya da fedakarlık gerektiren bi şey de değil, ihmal etmemek lazımm diye düşünüyorum naçizane :)