medisinbebisi senaakck 19+6 ama 20 de diyebiliriz bence artık😂 hareketleri hissediyorum artık 🥹cinsiyeti nedir
Busyusad senaakck 23+1 hareketleri 18 inci haftadan beri hissediyorum bende hafif hafifti ama artık çok net tekmeleri hareketleri sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah hepimiz 🤲
ozklay senaakck 27+3ten selamlar ☺️ hareketler bir tık daha belirginlesti geceleri daha çok hissediyorum. Lina olacak Allah’ın izniyle 🤍
Melike3506 senaakck 21+2 hareketlerini 17. Haftadan beri hissediyorum ama artık minik tekmelerini hissediyorum 4 gündür 🥰 ismimiz hala net değil
nurmom_ 20+0 hareketlerini çok önceden hissediyordum minik kalp atışları gibi ama son birkaç gündür çok net hissediyorum ikinci gebelik bu arada🥰
BayMel senaakck bizde bugün tam 20 haftalık olduk ve hareketleri net bir şekilde hissediyorum isim henüz belirlenmedi
nurmom_ senaakck ilk gebelikte normal sayılıyor bide vücut yapısıyla da alakalı bir iki hafta daha sabır sonra bol bol hissedersin tekmelerini🥰
gamze6p @senaakck 25 haftalığız 💙👶 hareketler artık daha sert ara ara hıçkırma nöbetlerimiz oluyor 😌 ismimiz Göktürk olacak inşallah
naz_56 senaakck iyi şükür Arka bacak.agrilari sık wc gitme derken geçiyor hareketleri belirgin hissediliyor cinsiyetimiz kız haftaya detaylı.ultrasyon var bakalim sağlıkla alalim kucagimiza