6+4 de benimde lekelenmelerim başlamıştı henüz kalp atışı duymamıştık kalp atışını duymaya gittiğim gün yoğun bir kanama yaşadım ama o gün kalp atışını da duyduk doktorum sadece lavoba ihtiyacım için kalkmamı söyledi ful yattım ve fitil artı iğne kullandım 2 hafta sonunda şükür geçti , şuan 26+2 olduk , doktorum o gün yoğun kanamamdan sonra şöyle demişti sağlıklı bir bebekse her şekilde tutunacak annesi , içinizi ferah tuttun 💜