Meryem345 icimdebuyuyenkalp2 bana da erkek dedi ve hala erkek diyorlar 19 haftalığım ama içimde hep kız olabilir mi acaba diye ümit var 🫠
inl11 icimdebuyuyenkalp2 bana da öyle dedi 2 kere üst üste detaylıyı bekledim iyice emin olmak için erkek dedi doktor
icimdebuyuyenkalp2 esinaltintas erkek daha erken belli ediyormuş sanırım öyle diyorlar çok net görünüyor vs dedi doktor
icimdebuyuyenkalp2 Meryem345 o ümit bende de var % 1 de olsa açık kapı bıraktı merak ettim var mı böyle olan diye sağlıkla alın kucağınıza 🌷
esinaltintas icimdebuyuyenkalp2 Benim doktorumda erkek organı geç oluşuyor o yüzden erken haftalarda boş gibi görünüyor kız diyebiliyoruz sonra bir bakıyoruz erkek demişti Şimdi 2.ye hamileyim iyice büyümeden birşey söylemeyin dicem😂
Aykerny medisinbebisi Maşallahh Rabbim sağlıkla gelmesini nasip etsinn banada ilk kız(11+6) sonra erkek dediler(12+6) ama 1 haftada nasıl değişti bilemedim çoğu insanın sonradan değişmiş bakalım 2 hafta sonra kontrolüm var doktor ne dicek çok merak ediyorum 🥲🥲❤️❤️
Tomriscvn icimdebuyuyenkalp2 Valla bana doktorum 12.haftamda %60 kız dedi 16.haftada kesin kız dedi 😅
bahsub1 esdd benimde 12 hafta 4 günlük yüzde 80 erkek dedi ama kıyafet falan alma dedi 16da kesinleştircez dedi ayrıca cinsel organınıda gösterdi ultrasonda bilemiyorum değişrimi
Aykerny bahsub1 bende meraktan çatlıcam resmen 11+6 da kız 12+6 da erkek dedi 2 hafta sonra kontrolüm var bakalım ne olucak 🥲🥲💕
bahsub1 Aykerny bende 10 gün sonra tekrar gidicem merak ediyorum 2 tane kızım var erkek dedi erkek olsun isterim sağlıkla sıhhatle yazın doktora görününce🥰🥰