alonnn bende bugün 39+0 oldum, dün birebir aynı şeyleri yaşadım karnım taş gibi semsertti kasık ve belime yayılan sancılarım vardı, ama su veya nişan gelmemesine rağmen hastaneye gittim nst de en fazla sancı 40 lara çıktı ve açılma kontrolünde açılma da çıkmadı. Sancın 5 10 dakika aralıklara düştüğünde gel dediler