Beguumhelenn korkutma kendini benim de oldu 5. Haftada ilaç verdiler geçti. Ama 9 ay kanaması sürüp de bebeği nur topu gibi doğan var tanıdığım. Kötü bişey yoktur inşallah. Doktora gidecekmişsin zaten bugün, biraz erken git randevunu bekleme ya da telefon et Doktorun hemşiresine. kanamam var zaten randevum vardı ama acil geldim dersin bakarlar. Bi arkadaş söylemiş ama ben de söyliyim. İstirahat edicen, hep uzun otur, ayağını uzatarak hafif yatar gibi, bi de riskin geçene kadan ev filan süpürme, belini yoracak hiçbişe yapma.bikaç haftaya geçiyor zaten. Allah yardımcın olsun, korkulacak bişey yoktur inşallah