Nurege minikaninannikasi bende bypark çok yakın oturuyorum ama doğum için çok kötü olduğunu duydum gaziosmanpasa şafak hastanesi gidiyorum tugrul abacioğlu ve cok memnunum 35 haftalık olduk o kdr ilgili kı tavsiye ederim