brlrs maalesef olmuyor . Memursanız 24 haftaya kadar 24 nöbetlere devam ettiriyorlarlar tabi idarenin insiyatifine kalmış . Beni 1 hafta önden nöbetten çıkarmışlardı 🥲 bir şekilde 23 haftayı geçirdim ve fazla fazla tutarak . Herkese eşit yazıyoruz dediler gebe olduğumu önemsemediler .