Frhnemkli benim bi kız bi oğlan olacak zaten 36olcam sonradan pişman olurmuyum bilmiyorum ama hamileliğimin ilk 3 ayı gerçekten çok zor geçiyor Rabbim uzun Ömür versin yavrularımıza bende düşünüyorum ama gebelik ihtimali çok zayıf diyorlar bağlayınca, hatta tekrar isterseniz olması zaten zor diyorlar.Ama sezaryenden de korkuyorum sonrası nasıl olur diye