31 haftalığım bugün suyumun alt sınırda olduğunu öğrendim doktorum riske atmayalım sezeryana alalım hemen dedi daha sonra iki doktora daha göründüm onlar takip edelim şimdilik dedi kafam o kadar karışık ki ne yapcam bilmiyorum gidip sezeryan olsam çok küçük 2 kg daha. Olmasam ya su hepten biterse diyorum tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum