esrafi5 papatya_sss ara ara olması çok normal canım bende oluyordu rahim büyüyor önemli olan uzun süreli ve kanama olmaması onun haricinde çok normal
seymataspinar papatya_sss hiç korkmayın 15-16 da daha artabiliyor. Uzun süreli olmadıgı müddetçe kanamada yoksa çok normal hiç korkmayın🙏🏻rahim büyüyor pelvis genişlemeye çalışıyor sıkıntılı bir durum değil dinlendiğinizde geçer
papatya_sss Teşekkürler hepinize biraz içim rahatladı 3 kez düşük yaptım öncesinde o yüzden tedirgin geçiriyorum biraz çok şiddetli değil zaten hafif ve ara ara kanama olmadı çok şükür🙏🏻
ablaelos papatya_sss 22 gün önce yazmışsınız, geöti öi ağrılarınız? Bencede benzer durum var biraz korktum
papatya_sss ablaelos Evet geçti idrar yolu enfeksiyonum çıktı ilaç kullandım sadece enfeksiyon olmasa bile sürekli bu ağrılar oluyor hafif orta değişiyor hala daha ara ara olur bel ağrısı daha yoğun şuanda normalmiş