Meralim09 dalan granül doğal aldım zeytinyağlı... Çokta memnun kaldım. 30 derecede yıkadım makine bittikten sonra exstra durulama yaptırdım... Ciltleri hassas olduğu için ve benim bünyemde aletjik olduğu için baştan tedbirli davrandım... tek durulamanın normaldede yettiğini düşünmüyorum tam anlamıyla