Ben 26 haftalık hamileyim benimde aynı ya kasıklarım çok ağrıyor doktora dediğimde bebek rahme yerleşiyor büyüyor o yüzden yük kasıklara biniyor dedi gayet normalmiş yani birde hareketsizlikten olabilir ben hic egzersiz yapmıyorum yürümüyorum o yüzden çok ağrım oluyor farkındayım siz yapabiliyorsanız hafif bacak egzersizleri iyi gelecektir geçmiş olsun ❤️