Kızlar merhabalar herkese. Benim 4 yaşında bi kızım var. Ekim doğumlu, kış bebeğiydi yani. Bir de ablamın kızıyla arasında 1,5 yaş var. Yeğenimden bir sürü kıyafet gelmişti tertemiz. Yenidoğanlarını vs hep rahmetli babacığım almıştı tanıdık bebecilerden. Ben nerdeyse kıyafet anlamında hiç alışveriş yapmadım. Zaten kış bebeğiydi. Şimdi oğluma hamileyim. 24 haftalık olduk. Alışverişe başladım yavaştan Allahın izniyle. Doğumum zorunlu sezaryen 27 nisan haftası olacak. Dünyadaki ilk ayı mayıs yani🥹 ne almalıyım, nasıl şeyler alacağım kafam çok karıştı. 2 tane hastane çıkışı aldım. Yenidoğan (50cm) 2 kolsuz zıbın, 4 kısa kollu zıbın. 1 patikli uzun kollu tulum. Bu saydıklarım hep yenidoğan. Alt üst zıbınlı takımı var 2 tane uzun kollu ve patikli. Yenidoğan için yeterli mi? 0-3 ay neler almalıyım? Mayıs haziran temmuz aylarına gelicek. Bir de 3-6 aylıklarını alayım diyorum. 6 aydan sonrakileri gelişimine göre doğunca alırım diyorum. Ama okadar sıfır ki. Nerden nasıl başlıcam, yazın neler giydirilir. Özellikle 0-3 ay kısmında kafam çok karıştı.. Yardım edebilecek var mı? 🥹 0-3 ay bir ince yelek bir de hırka aldım ince. Yaz ama yinede bulunsun gibi düşündüm. Başka neler almalıyım? Kendimi çok tecrübesiz hissediyorum🤦🏼♀️