aysuplbyk Kızlar selam 5 haftalık gebeyim 2 gün önce doktora gittim kese etrafında kanama var dedi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı riskleri neler
cylnboran04 aysuplbyk cnm ben yaşadım korkma progestan fıtıl kullandım ağır ıs yapma uzan bol bol su iç ayakta banyo yapma banyo suyun ılık olsun şuan 29+4 haftalık olduk çok şükür 12 haftalıken kanama alanı yok olmustu
orhismommmmmm aysuplbyk bol dinlenirsen bide verdıgı ilacı düzenli kullan kanama alanı kapanır bende de aynısı olmuştu şükür kapandı yemek WC dışında kalkma
2019S orhismommmmmm benimde8+6 kanama vardı doktor hiç dinlen demedi bende hiç dinlenmedim içimde olmüş kese patladı acilde düştü 3 ay oldu
orhismommmmmm 2019S oy kıyamam ya başıma sağ olsun Rabbim en güzel zamanda tekrar nasip etsın doktor neden dinlen demedi ki hatta sıcak suyla duş alma bile dıyolar