Canım son kontrolumde bunu doktora sordum. Yatış şeklinin cok önemli olmadığını. Eğer bir aksilik olacaksa ilk annenin etkileneceğini, bazı annelerde sola ya da sağa yatıncada da tansiyon dusuklugune neden olacağını belirtti. Ben o yüzden takılmıyorum artık