kahveasigiii Kızlar ovulasyon acemisiyim sizce yeterince silikleşme var mı? Üstte ki dün, altta ki bugünden. Kasıklarım da ağrı var bugün. Çatlama mıdır
kahveasigiii dalyaluna35 ya bekledikçe koyulaşmasını dikkate almalı mıyım? 10 dakika içinde bu attığım şekildeydi şuan biraz daha koyulaşmış kafamı karıştırdı o yüzden. Yoksa ilk yaptığım dakikalar silikti dikkate almayayım değil mi?
kahveasigiii dalyaluna35 araştırdım biraz 10 dakikayı geçince pek dikkate almamak lazımmış, yarın öğlen bir daha yapıcam bakalım ben çatladığını düşünüyorum çünkü kasıklarımda hafif ağrı var ama meraktan yaparım yine de
dalyaluna35 kahveasigiii ilk attığın gorsele gore çatlamış gozukuyor kuzum ama tabi ki yarin yapmanda fayda var daha da silikse bugun çatlamıştır yarin dpo 1 diye sayarsın 😌
kahveasigiii dalyaluna35 Bugün böyle çıktı Dün de pikten bir tık silikti o yüzden dünü çatlama olarak kabul ettim ben ya 😅 Çünkü dün kasıklarım ağrıyordu batma vardı bugün yok. 3 gün üst üste değerlendirdim artık elimden geleni yaptığım için sabırla bekliycem 😊
dalyaluna35 kahveasigiii aynıyız kuzum benim de dun catlama oldu bugun silik boyle ben de bugun dpo 1 olarak saymaya basladim hadi bakalim hayırlısıyla saglikla tutsun insallah 🙏🌸
kahveasigiii dalyaluna35 inşallah bu ay sakince bekleyeceğim inşallah yok o belirti yok bu belirti araştırıp durmayacağım Rabbim güzel haberler almamızı nasip etsin 💖