busu1 momysss Yani ablam yaptı asla memnun değildik sezeryandsn çıktı gece 1 buçukta sabah 8de göndermeye calistilar bebek emmedi ebeyi cagirdik saatlerce gelmedi devlette yapsanız daha memnun kalirsiniz daha memnunlar
momysss busu1 takipli olduğum doktor burda başkada özel gastane yok sanırım bi çocugum daha var baska sehire gidemem çok kararsız kaldım napsamki ya 😞
busu1 momysss Siz bilirsiniz içiniz nereye sinerse belki sizin yolunda gider başka da özel yok maalesef🙄
kavalakurabiyesi momysss düzcenin cağsusu pek örnerilmiyor boluda devlette doğum yapabilirsiniz yada bolu çağsuda
busu1 momysss Mustafa erkin sarsuya gidiyordu gitti tabi oda melih Şaş çok iyi suan oda için ben odada fazla kalamadım WC falan kullanmadım o yüzden yalan olmasın hijyen nasıldı
busu1 momysss Yok bunları genel hizmetten memnun kalmadık kısacası 2021 de doğum yapmıştı belki birseyler değişmiştir bilemem
pervuzz Ben de Çağsu da doğum yapacağım. Benim çoğu arkadaşım yakın zamanda orda doğum yaptı ve hepsi memnun