Alp-oyku123 Pelnm canım 20. Haftamda 2.8 ölçtü perinatolog...bir sakınca görmedi fitil kullanmamı önerdi kendini yormadan ise de gidebilirsin dedi...bu ölçü işi doktordan doktora değişiyor.kimisi risk görürken bunu kimisi görmüyor
Pelnm Alp-oyku123 canım iki doktorr da progestan kullanalım tedbirr amaçlıı dedi riskk görmedi ama ben telaş ettim inşallah uzarr 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Senin şuann kaç inşallah progestan iyi gelir
Alp-oyku123 Nursemomm benim progestansiz haftalardır hemen hemen aynı boyda seyretti...bu hafta progestana başladık inşalalh uzar🙏🙏🙏😁
Alp-oyku123 Pelnm inşalalh canımm benim en son 2.8 di... 20.haftamdayim bende canımm.ilac kullanmıyordum bu hafta başladım bende inşalalh progestanda ise yarar🙏🙏
Pelnm @Nursemomm merhaba yeniden😇♥️ Yarın detaylıya giricem çok heyecanlıyım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Pzt günü serviks yeniden ölçüldü çok şükür 35mm e uzamış ama gün içinde ağrısız kasılmalarım devam ediyor sancı vs yaşamıyorum bugün 2-3 kere sertleşti resmen sizce normal mi
Asiacr Pelnm canim bu yorumunu gormeden baska bir yorumuna yazmis bulundum benim de 15. Hafta 32 iydi 17. Hafta 36 mm oldu uzuyor bazen anlik cikiyor. Rabbim korusun yavrularimizi 💙💛
Asiacr Pelnm olcunuz gayet iyi bence. Benim de 15. Hafta 32 mm deydi doktorum cok iyi 24 mm alti bizim riskli demisti zaten bu degerler biraz degisken 17. Haftamda 36 mm cikti.
Pelnm Asiacr canım teşekkür ederim cevabın içinn amin inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Bugün gün içinde yeniden kasılma oluyorr ama ağrısız sancısız o yüzden endişeliyim biraz en son pzt gittim doktora
Pelnm Asiacr göbek deliğimin altında resmenn semsert oluyor bir yeree toplanıyor gibii 10-15 saniyede geçiyor gerildiğini hissediyorum sertleşirken canım
Asiacr Pelnm onun bebek olma ihtimali de var benim de bazen belli bir yerde yuvarlak sislik gibi oluyor doktoruma sordum bebek yer degistiriyor poposunu dayiyor normal dedi.
Pelnm Nursemomm merhaba kuzum doktordan geldim çok şükür herşeyy yolunda 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Serviks 33mm çıktı hatta karnımın üstünden bastırdı ki baskıyla açılmıyor kısalmıyor bu iyi durum dedii