Kızlar merhaba öncelikleee benim ilk doğumum sezeryen oldu özel hastanede doğum yaptım dikişlerim yapıştırma estetikti. Şimdi 2 aylık hamileyim devlette doğum yapmayı düşünüyorum dikiş aynı şekilde mi oluyor ilk doğumda dikiş aldırma gibi bir durumum olmadı