qub Merhabalar herkese, 33+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim yaklaşık 4 gündür karın ağrısı ve mide bulantısı yaşıyorum yemek yedikten sonra midem bulanıyor iştahım kapandı iyice sizlerde de böyle bi durum var mı
hazalmamy qub üşütme falan yoksa bir doktora görün canım karın ağrısı normal değil çünkü gaz sancısı falanda cekmiyorsan kabız falan değilsen gidip görün derim
_prenses_annesi qub gıda zehırlenemsı olmuş olabılırısn Bende 31 haftadayım Aynı Durumu 2 gün önce yaşadım bulantı ve sancıdan gittim Nst bağladı doktorum sancı çıktı kan idrar verdım gıda zehırlenmesı çıktı Şuna bu gebelerde çok sık olan bişeymış bana kalırsa doktoruna git görün