xxR4bia ben de LH testi yapıyorum. Ben temmuzda düşünmeye başladım. O aydan beri deniyoruz . Eylülde ekimde ovulasyon testi ile tanıştım denedim. Sonra belki beni stres ediyor biliyorum artık tarihi diyip testi bıraktım sonra işte geçen ay 13 gun gecikme yaşadım. Bu ay tekrar ovulasyon testine başladım. Tarihlerimi net biliyim diye.