Kızlar 14+3 üm bugün kontrolümde folik asiti keseyim mi dedim vifolic in içeriği güzel omega vs de var doğuma kadar devam edebilirsin dedi. Ekstra olarak D vitamini, istediğim için magnezyum ve demir ilacı yazdı. Demir ilacı olarak ferrozinc yazmış. Eczacı da üstüne kullanım miktarı olarak günde iki demiş. Ama içeriğinde onunda folik asit var bana iki alınırsa değerleri yüksek oluyo gibi geldi emin olamadım. Sizde mi günde iki atıyodunuz yoksa tek mi attınız, kullananınız var mı?