Burck Bende Gökhan beye takipliyim doğumuma az kaldı ama nerde yapcam karar veremedim şehir hastanesi bana yakın gitsem bakarlarmı bilmiyorum Gökhan beyden çok memnunum ama kestelde bana çok uzak napcam bilmiyorum
2bebisannesyim Nur1290 sehir hastanesi bana da uzak gursuya gidiyorum ama kuzenlerim var onlar kestelde dogum yapmış çok menunlar bildiğim kadari ile en az 3 defa orda muayene olman lazım dogum için