tubsa Merhabalar 6+1 im ve hala kesem yok yarın tekrar bakacaklar dış gebelik olabilir diyor doktorum ama beta artışımda gayet güzelmiş dediğine göre lütfen dua edebilir misiniz benim için 🙏🏻