birdenizanasii İlk kızımın adı Deniz Vera. İkinciye isim düşünüyoruz İnci düşündüm ama iki isimli olmasını istiyorum. İnciye uyumlu olacak fikriniz var mı ? İnci konusunda da emin değilim bu arada. Her türlü öneriye açığım dostlarım 🌸
birdenizanasii Es07 Defne bende düşündüm ama bu aralar cook fazla duyuyorum. Bir zamanlar Lina da öyleydi bir sınıfta 5 lina vardı falan. Öyle olur diye korktum ya 🥹. Çok teşekkür ediyorum 🌸