Yildizim Gizemmm1 o senin vücûd yapına ve psikolojine bağlı açıkçası. İkisinin de artıları ve eksileri var
Ebrufarid Gizemmm1 herseyin uygunsA kesinlikle normal o ab müthiş bişey 100 kere olsa yine normal isterim sağlıkla al kucagina
Aysingeldiislerdegisti Gizemmm1 şu an doktorun dediği ne yada sen neler düşünüyorsun. Tüm gebeliğim boyunca hep normal diye şartlandım sezeryandan çok korktum normal iatedim öyle de gidiyordu. Son ay irileştiği ve 4kilo yu bulduğu için pat diye sezeryan oldum