hilalaselll4 Kızlar 6 ya da 7 ocakta en son adet gördüğünüzde ne zaman yumurtlama gördünüz ya da tahmin ettiniz
nil777 hilalaselll4 benimde son adet tarihi 6 Ocak. Hala yumurtlama yok. Silik. Ben yarın ya da cumartesi günü olacağını düşünüyorum.
xxR4bia hilalaselll4 benim 10 Ocak sat. Ovülasyon testi yapıyorum dün çok silikti bugün biraz belli oluyor artık yaklaşıyor sanırım pik
duygunisa hilalaselll4 benim döngüm 21 gün aynı tarhlerdeyiz senin 8 Ocak başladı 13 Ocak bitti canım
nil777 hilalaselll4 benim döngüm normalde hep düzenli 31-32-33- max 34 günde bir olurdu. Temmuzda çocuk düşünmeye başladık . İlk defa geçen ayki denemede 13 gün gecikti adetim. O yüzden bu ay ne olacak ne bitecek hiç bilmiyorum. Dongu duzenim gitti
xxR4bia nil777 ben de 2 aydır deniyorum ilk ay 3 gün geçti geçen ay 6-7 gün bu ay bakalım ne olacak inşalah hiç olmam adet😂
hilalaselll4 duygunisa yok canım 6 Ocak başladı 13 te bitti yani o tarihte düşük yaptım 5 haftalıktı iki doktor da korunmamın gerek olmadığını söylediler yeniden istiyorum