balmumu2 Galiba bu sefer var Nimo ve b_good test markası aşırı silik ikisi de 🥰🥰🥰 Çok bekledik bu anı Silik görmek için bile çok bekledim 😭
Busranur_mnts balmumu2 sabah ya da 2 gün sonra tekrarla koyulaşma olursa kan ver canım tek testle yanılma olabiliyor bazen malesef İnşallah gebesindir💖
duygunisa balmumu2 hayırlı olsun canım bende bugün test yaptım benimde silik çıktı yarın tekrar erken gebelik testi yapcam adete 4 gün var bende tam sevinemiyorum korkuyorum
havva_5 balmumu2 umudunu kırmak istemem canım ama bu çizgiler gri renk görünüyor belki de resimde öyle bilemiyorum benim de başıma geldi böyle yalancı pozitifmiş oysa sen en iyisi kan ver bence
Busranur_mnts balmumu2 koyulaşma görmeden ya da kanda netleşmeden hamilesin diyemiyorum bacım ne yalancı negatifler gördük yanlış anlama 🤭 İki farklı markada çıkması güzel bişey
balmumu2 Busranur_mnts o kadar bekledim ki bu anı bacım her ay ne paralar harcadım bu testleree ilk kez bu kadar belli silik hevesimi hoş gör lütfen İlk idrarla yapayım bir de sabah dimi aşko
Busranur_mnts balmumu2 anlıyorum bacım seni ben de öyleydim 🥰🥰 Sabah yine yap elinde testin varsa 5 dk başında bekle kuruma vs olmadığından emin ol kan verirsin sonra
nil777 balmumu2 o kadar iyi anlıyorum ki sizi olmayınca siligin s si çıkmıyor ben de öyle hafif bir silik görsem kesin derim 😅 Siz bunu ilk idrarla mi yaptınız.? Saat kaç gibi yaptınız ?
balmumu2 havva_5 gerçekte pembelik var kuzum ama fotoğrafta belli olmuyor ya telefon kalitesinden sanırım
balmumu2 duygunisa ayy hadi inşallah hamile yiz dir sbah bende yapıcam sende buraya at bende yapınca atarım olur mu 😍
iremykn balmumu2 canım ben özelde verdim acilde ama devlette vermek istiyorsan midem bulanıyor başım dönğyor de zaten gebelik şüphesi sorarlar bence ama en güzeli özelde hemen yapıyorlar 😂