Kızlar selam. Bugün doktora gittik 8 haftalığız. Doktorum ikili test pek önermiyorum fetal dna daha kesin, ikili test yanıltıcı olabiliyor dedi. Biz şimdi doğum paketi aldık. İçinde ikili test var. Fetal dna da pahalı biliyorsunuz ki ve ekstra. Fikriniz nedir kızlar?