Kızlar selam 34.hafta kontrolünde herşey iyiydi 3kg ya yakındı vs ama benm şekerimde sınırda devam ediyodu bende cok diyet yaptım diyemm ama daha dikkatli davrandım geçen hafta 35.Haftada 3kg ölçtü 100gram kadar almıştı ama bugün 36.Hafta kontrolünde 2900ölçtü ultrasonda bebek gayet iyi dedi nstde de bi sıkıntı yok cok sükür ama 2haftadır almayıp 100gramda vermiş olması çok canım sıkıldı, 5şubatta doğum olacak insllah varmı böyle olan başına gelen?