Kız kardeşim orada hemşirelik yaptı başkent hastanesi çok kötü bir yer bence hiç gitmeyin o hastaneye hemşireleri doktorları ilgileri alakaları çok kötüymüş daha sonrasında hastaların arkasından dedikodu falan yapıyorlarmış yani daha neler neler var anlatsam hikaye olur