teachermomyy23 Kızlar normal doğum yapalı 20 gün oldu dikişlerimin bir kısmı sallanıyor makasla kessem mi bilmiyorum.Sallanan dikişler çok sert çamaşırıma batıyor çok zorluyor beni bu durumu yaşayan var mı
yeliz1923 teachermomyy23 Çekince çok acıyor et kaynadıkça onlar kendiliğinden dökülüyor çok uzunsa kesebilirsiniz ama keserken dikkat edin zorlamamak gerek dikiş yeri açılır falan ☺
teachermomyy23 yeliz1923 yok çekmedim sadece sallanan yerleri kessem bir problem olur mu diye düşündüm ama sanırım problem olmaz çünkü bunlar düşen ipler zaten o yüzden sallanıyor ama aşırı canımı acıtıyor
Almirolie teachermomyy23 benimde kenardan çıkıktı rahatsız ediyordu bir haft sonra resmen içeri kaybolmuştu çok şaşırdım ben hamile çamaşırı kullanıyordum hiç rahatsız olmuyordum belki işinize yarar diye yazmak istedim kendiniz kesmeyin