Dlkuzn https://mutluresim.com/images/2026/01/22/X46HHC.jpeg. 20 ocak 3 gün önce adet oldum doğum kontrol hapı Yasmin ile korunuyorum adetimi oda azaltabilir ama bilmiyorum adetim çok çok az geliyor diye test yapıyım dedim böyle çıktı sizce gebelik var mı
Dlkuzn kayraninannesiiii gecikme yok bu ay 21. Günde adet oldum 3 gündür kanamam var şuan regli döngüsü içindeyim sadece kanamam az oda doğum kontrol hapı kullandığımdan beri hep az geliyor
Dlkuzn kayraninannesiiii inşallah bozuktur tekrar ne zaman test yapmalıyım kasette de çıkması gerekmez miydi şimdiye kadar