Merhaba, şu an 6+6 haftalık gebeyim. Geçen cuma bir günlük pedi dolduracak kadar koyu kahverengi kanamam oldu acile gittim vajinal muayene yapıldı. Aktif kanama görülmedi, ultrasonda kese de göründü. Ve doktor progestan verdi. O süreden beri istirahat ve sabah akşam progestan ile devam ediyorum. Koyu kahverengi, pıhtısız sulu bir kanama devam ediyor hâlâ bazen açık pembe oluyor. İlk gebeliğin sakin kalmak istiyorum. Deneyimli olanlar yardımcı olabilir mi 🍀