Kızlar reglim 26-27 Ocak da olacak yarın sabah sağlık ocağın da kan vermek istiyoruz sizce tuttuysa çıkar mı yumurtlama tahminimce 12-14 Ocak arası oldu çok kararsızım beklesem daha iyi ama sabredemiyorum ya başım dönüyo parmağımı oynatacak halim yok hafif bir bulantı var ne yesem miğdem kazınıyo bomboş gibi hissediyorum göğüs dolgunluğu var uçları şiş ne diyorsunuz ☺️yada 24 ocakta sabah predictor erken gebelik testi mi yapayım ?