Eslk Merhaba kızlar 31+6 dayım bugun dr kontrolum vardı her zamanki Dr yoktu başka Dr girdim suyun az dedi ve 1700 gr dedi Bebek için geri biraz dedi neler yiyip içmeliyim siz neler yiyip içiyorsunuz lütfen yardımcı olur musınuz moralim bozuldu .
bsrayksl2 Eslk banada suyun sınırda az dedi günde 2-3 litre su içtim havuç yedim armut yedim hergün mutlaka doktora gitmiştim 5 gün önce suyun iyi dedi 🤷🏻♀️
Papatya05_ Eslk canım 32 haftada 1800 gr normal değil mi bilemedim şu azlığın için havuçye suyunu iç armut ye bunlar suyu arttırıyor
bsrayksl2 Eslk kilosu iyi aslında benim bebeğim 1.48 kiloydu 32. Haftada boy 44cm normal gelişimi geri değil dedi doktor
Eslk Papatya05_ bilmiyorum ki tablolara bakıyorum takip ettiğim ebelerin falan normal gözüküyor ama Dr geri haftasından dedi
edannnnur Eslk benimde suyum sınırda deveci armutu havuç suyu falan deniyorum ama artmadı 31den beri sıkı takipteyim
Papatya05_ Eslk havuç fayda sağlıyor detaylıda suyun normal demişti bende suyu az gibi düşündüğüm için hergün sadece 1 havuç yedim Haftada gittiğimde suyu normalden biraz fazla dedi o yüzden bıraktım havuç yemeyi 35. Haftada gittim suyu normaldi yine Siz düzenli havucu tüketin yükselir inşallah