Kışın hastalığın kesmenin tek yolu izalosyon malesef virüsler çok çabuk yayılıyor 3. gebeliğim hastane kontrolüne gidip eve geliyoruz o zaman da sürekli kolonya elimde cocuklarin ellerine kendime sıkıp duruyorum onun dışında çıkamıyorum dışarıya çocuklar da sıkılıyor ama ne onlar hastalansin ne de ben 31+6 haftalık olduk doğuma kadar böyle devam edecez. Baska çaresi yok