1mimikralicesi
Merhabalar ben hamilelik öncesi devlette bir doktor folidoce önermişti onu kullandım gebelikten sonra doktorum devam edebılırsın demıstı fakat içinde probiyotık oldugundan dolayı Folbiotic önerdi üç ayımı onunla tamamladım cok memnun kaldım . Ayrıca bir. Arkadaşıma da başka bır doktor dırek gebelık oncesınde folbiotic başlamıstı. Yani tercih senın tabi ki dozu önemli bu ikiside aynı zaten